Zagotavljanje in stalno izboljševanje procesov kakovosti v Livarju je osnovna naloga tako vodstva kot vseh zaposlenih. Vsi smo zavezani k spremljanju učinkovitosti in uspešnosti uvedenih aktivnosti za zagotavljanje kakovosti na svojem področju, ter prilagajanju postopkov novim spoznanjem.
Skladno z razvojem izdelkov, trgom ter prizadevnostjo zaposlenih smo razvili tudi sisteme kakovosti in jih integrirali v strategijo ter cilje poslovanja. Vodilno načelo poslovanja je visoka kakovost izdelkov in storitev z namenom doseči zadovoljstvo vseh odjemalcev – kupcev, dobaviteljev in zaposlenih.
Livar kakovost proizvodov in storitev izkazuje s certifikati ISO 9001 (kakovost), IATF 16949 (avtomobilska industrija) ISO 14001 (ravnanje z okoljem) ter navsezadnje s politiko kakovosti (povezava do politike kakovosti).
KONTROLA KAKOVOSTI
Cilji kakovosti Livarja so usklajeni z zahtevami in pričakovanji naročnikov, sistem vodenja kakovosti pa je razširjen z zahtevami za dobavitelje avtomobilske industrije.
Skozi celotni proizvodnji proces spremljamo in nadzorujemo kemične in mehanske lastnosti posameznih sestavin in polizdelkov. Naše vodilo je kontrola posameznih korakov proizvodnje, saj le tako lahko dosegamo najboljšo kakovost izdelka. Da dosegamo visoke zahteve kupcev oziroma standardov uporabljamo sodobno merilno opremo ter tehnologijo za delno odkrivanje notranjih ter površinskih napak.
TEHNOLOGIJA
CERTIFIKATI