Livar želi postati ena izmed največjih tehnološko sodobnih in celovito opremljenih livarn v Evropi, ki bo svojim kupcem ponujala celovite tehnološke rešitve in sicer od faze načrtovanja, pa vse do končne mehanske obdelave tehnološko zahtevnih ulitkov.
Tako uresničevanje vizije kot tudi poslovnih ciljev podjetja Livar bomo uresničevali s pomočjo nove prodajne strategije, ki vključuje tudi izkušene lokalne zastopnike – agente, za katere smo nedavno pripravili prvi Sales net meeting. Dvodnevno izobraževanje je poleg predstavitve Livarjevih poslovnih ciljev ter prodajne strategije, ponudilo tudi širjenje dobre poslovne prakse na posameznih trgih. Livar je v fazi pristopa in razvoja novih prodajnih kanalov, na trgih Italije, DACH regije (Nemčija, Avstrija, Švica), Skandinavskih trgov (Norveška, Finska, Švedska, Danska), državah Benelux-a, države CEE (osrednje vzhodne evropske države), Baltiške države (Litva, Latvija, Estonija) ter Francije.
S pomočjo agentov bomo hitreje vstopali in razvijali trge s svojo lastno prodajno mrežo, saj smo prepričani, da bomo dosegali in presegali naše zastavljene cilje v prihodnje ter tako skrbeli za razvoj podjetja kot tudi za zaposlene v Livarju.