Livarjev prodajni model predstavljen na SALES SUMMIT 2016



Sales Code 2016: Edinstveni. Globalni. Z dodano vrednostjo.

Na jubilejni 10. Prodajni konferenci, ki je potekala 10. februarja  2016 v Ljubljani, je sodeloval tudi Livar  s predavanjem oz. predstavitvijo svojega novega prodajnega modela z naslovom: Strateške analize, ki so spremenile odnos do kupcev – praktičen prikaz, kako do nove strategije prodaje. V prispevku so bili prikazani prvi koraki oblikovanja nove prodajne strategije. Žarišče je bilo na analizi kupcev in produktov. Predstavljena je bila uporaba pripomočkov in prikazano je bilo, kako so ugotovitve analize vplivale na oblikovanje aktivnosti do posameznih kupcev, presojanje prodajnih priložnosti in postavitev primernih KPI. Ciljna skupina konference so bili predvsem vodje prodaje iz srednjih in velikih slovenskih podjetij ter direktorji srednjih podjetij. Konferenca ima sicer jasno vizijo, vsako leto izberejo nov programski svet in skozi leta je postala tradicionalno srečanje strokovnjakov s področja prodaje, kjer se zbere okoli 150 udeležencev v želji po novem prodajnem znanju in izkušnjah.

Livar se je tako znašel v renomirani družbi podjetij kot Adria Mobil, Microsoft Slovenija, Telemach ter drugih. Več informacij o dogodku in komentarje lahko najdete na http://www.sales-summit.si/ .